nedjelja, 11. listopada 2015.

J..E LI VAS EGO?


Knjiga koju sam dugo priželjkivala pročitati. Knjiga zanimljivog i upečatljivog naslova. Intrigantne naslovnice. Knjiga koja vas neće ostaviti ravnodušnima i koja će vas itekako potaknuti na razmišljanje. O čemu, pitate se? O svemu pomalo.  Ponajviše o Njemu, sveprisutnom gospodinu Egu.




Autorica knjige, Ingrid Divković, rođena je Riječanka, baš kao i ja. Pratim njezin blog i tekstove već dugo vremena i napokon je i knjiga došla u moje ruke (hvala prijateljici!).





Iako knjigu svrstavaju u ladicu popularne psihologije (tzv. self-help literature), ne bih se u potpunosti složila s tim. Knjiga je pisana u prvom licu jednine i nazvala bih je svojevrsnom autobiografijom. Ingrid je već u jednom od svojih tekstova spomenula kako je pisanje ogoljenje duše. Ona je svoju dušu ostavila na papiru, između ovih krasnih korica. Nema svatko za to dovoljno talenta, a bome ni „muda“. Hrabro je i inteligentno, kroz različite situacije u svom i životima ljudi iz svoje okoline, progovorila o onome o kome se ne priča – gospodinu Egu. Ali vjerujem da se Ingrid ne zamara ladicama i etiketama. Ovom knjigom ogolila nam je veliki dio sebe i mislim da je baš iz tog razloga knjiga doživjela toliki uspjeh. Zato što je 3xi - intimna, iskrena i inspirativna. Svi se možemo poistovjetiti s njom. Svi smo ljudi od krvi i mesa. Htjeli mi o tome pričati ili ne. Svi smo se susreli sa gospodinom Egom i kako kaže Ingrid, On nije nešto što se događa nekom drugom. I nije. Priznali mi to sebi ili ne. Na nama je kako ćemo se Njime nositi i hoćemo li spoznati ono najvažnije - kako je ljubav ipak jača od ega.






Draga Ingrid, hvala na uvijek ovako inspirativnim i stvarnim riječima. Kako sam ti već jednom prilikom i napisala, svijet kakvog danas poznajemo pun je negative i potrebno mu je što više ljudi poput tebe. Ljudi koji će lomiti predrasude, a ne jedni druge. Samo hrabro i dalje prema gore! Samo je nebo granica.


Od korica do korica
Sanja V.

2 komentara:

  1. Jos i prije tvoje recenzije sam se nadala da ce knjiga doci i do mene. Sad ju moram imati :) Hvala ti :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ptičica mi je šapnula da je nekome uskoro rođendan. ;) Ljubim! :*

      Izbriši